Pul vəsaitlərinin qaytarılması siyasəti
- Ümumi şərtlər:Satıcının məqsədi yüksək keyfiyyətli xidmət və Alıcının məmnuniyyətini təmin etməkdir. Sifarişlə bağlı problemlər yarandıqda, Satıcı şəffaf və ədalətli qaytarma siyasətini təklif edir.
- Satıcının öhdəlikləri:Satıcı Alıcıya onun Sifarişinə tam uyğun olan, keyfiyyəti Alıcıya təqdim edilmiş məlumatlara və Malların təhvil verilməsi zamanı məlum edilmiş məlumatlara (Malların üzərində və ya qablaşdırmasında yerləşdirilmiş etiket və ya əlavələrdə və ya müəyyən növ Mallar üçün nəzərdə tutulmuş digər üsullarla) uyğun olan Malları təhvil verməyi öhdəsinə götürür.
- Malların qəbulu:Malların qəbulu zamanı Alıcı aldığı Malların Sifarişə uyğunluğunu, tamlığını və çatdırılmış Malların xarici görünüşünə dair heç bir iradı olmadığını yoxlayır. Keyfiyyətsiz, natamam Malların alınması və ya alınmış Malların sifariş olunan Mallara uyğun olmaması halında, Alıcı belə Malların dərhal təhvil verilməsi zamanı keyfiyyətli Mallarla əvəz edilməsini tələb etmək hüququna malikdir, bu barədə Satıcıya məlumat verərək; və ya Satıcı ilə razılaşaraq Sifarişdən keyfiyyətsiz Malların tam və ya qismən qaytarılmasını, həmin Mallar üçün ödənilmiş əvvəlki pul vəsaitlərinin qaytarılmasını tələb edə bilər.
- Malların dəyişdirilməsi:Satıcı tərəfindən Malların dəyişdirilməsi uyğun keyfiyyətli oxşar Mallarla və ya Alıcının seçəcəyi digər Mallarla razılaşma əsasında həyata keçirilir. Bu halda əvvəl ödənilmiş Malların dəyəri yenidən seçilmiş Malların dəyərinə əlavə edilir və Alıcı ilə Satıcı arasında gələcək pul hesablaşmaları Azərbaycan Respublikasının qanunvericiliyinə uyğun olaraq həyata keçirilir.
- Pul vəsaitlərinin qaytarılması:Alıcının hesabından ikiqat və ya səhv tutulmuş məbləğlərin qaytarılması, Satıcının texniki səbəblərdən Malların Alıcıya çatdırılmasını həyata keçirə bilməməsi halında, həmçinin Alıcının sifarişin çatdırılma ünvanının Satıcının çatdırılma zonasında olmaması halında, bu cür pul vəsaitlərinin qaytarılması Alıcının müraciəti əsasında həyata keçirilir. Müştərinin müvafiq müraciətini təqdim etdiyi gündən ən geci on gün ərzində Satıcı Alıcının kartına həmin Sifariş üçün ödənilmiş məbləği qaytaracaqdır.
- Alıcının imtinası:Alıcının Sifarişdən və ya Sifarişdəki Malların dəyişdirilməsindən imtina etməsi halında, sifarişin nağdsız ödənişi həyata keçirildikdə, Satıcı aşağıdakı sxem üzrə pul vəsaitlərini Alıcıya qaytarır:
- Alıcının Sifarişdən 5 dəqiqə ərzində, Sifarişin operator tərəfindən təsdiq edilməsindən əvvəl imtina edilməsi halında – Sifariş üçün ödənilmiş pul vəsaitlərinin 100%-i qaytarılır;
- Alıcının Sifarişdən və ya Sifarişdəki Malların dəyişdirilməsindən 10 dəqiqə ərzində imtina edilməsi halında – Sifariş üçün ödənilmiş pul vəsaitlərinin 30%-i qaytarılır;
- Alıcının Sifarişdən və ya Sifarişdəki Malların dəyişdirilməsindən 30 dəqiqə ərzində imtina edilməsi halında – Sifariş üçün ödənilmiş pul vəsaitləri qaytarılmır.
- Pul vəsaitlərinin qaytarılma üsulları:Pul vəsaitlərinin qaytarılması Satıcı tərəfindən Alıcı tərəfindən əvvəlcədən seçilmiş ödəniş üsuluna uyğun olaraq həyata keçirilir.
- Nağd pul vəsaitlərinin qaytarılması:Satıcı tərəfindən Alıcıya nağd pul vəsaitlərinin qaytarılması, Alıcının pul vəsaitlərinin qaytarılması tələbini irəli sürdüyü gündən ən geci 10 (on) iş günü ərzində həyata keçirilməlidir, əgər Satıcı ilə Alıcı arasında digər müddətlər razılaşdırılmayıbsa.
- Nağdsız pul vəsaitlərinin qaytarılması:Satıcı tərəfindən Alıcıya nağdsız pul vəsaitlərinin qaytarılması, pul vəsaitlərinin qaytarılması tələbini irəli sürdüyü gündən sonrakı bank günündən başlayaraq 10 (on) bank günü ərzində Alıcının bank kartına köçürülməklə həyata keçirilir.
- Satıcının imtinası:Satıcı Alıcıya qarşı qanunsuz hərəkətlərin sübutlarını əldə etdiyi halda Malların dəyişdirilməsindən və ya qaytarılmasından imtina etmək hüququna malikdir. Həmçinin Satıcı Alıcını məhkəmə qaydasında məsuliyyətə cəlb etmək hüququna malikdir.
- İddiaların qəbul edilməməsi:Bu Siyasətin şərtlərinə riayət edilməməsi halında, Malların xarici görünüşü və tamlığı ilə bağlı Alıcının iddiaları qəbul edilmir.
- Qüvvəyə minmə:Bu Siyasət, Alıcının “Opera Group Delivery” tətbiqi vasitəsilə alqı-satqı müqaviləsi bağlamağa yönəlmiş hərəkətləri həyata keçirdiyi andan qüvvəyə minir.
- Mübahisələrin həlli:Bu Siyasət üzrə öhdəliklərinin yerinə yetirilməməsi və ya düzgün yerinə yetirilməməsi ilə bağlı yaranan bütün mübahisələr Tərəflər tərəfindən danışıqlar yolu ilə həll edilməyə çalışılacaq. Danışıqlar zamanı razılığa gəlinmədikdə, mübahisələr Azərbaycan Respublikasının qüvvədə olan qanunvericiliyinə uyğun olaraq məhkəmə qaydasında həll ediləcəkdir.
- Pul vəsaitlərinin qaytarılması istisnaları:Aşağıdakı hallarda vəsaitlərin qaytarılması həyata keçirilmir:
- Qismən istehlak: əgər yemək tam və ya qismən istehlak edilibsə və onun keyfiyyətinə dair açıq əlamətlər yoxdursa.
- Müraciət müddətinin bitməsi: əgər sifarişin alınmasından 1 saat sonra pul vəsaitlərinin qaytarılması ilə bağlı müraciət daxil olarsa.
- Şəxsi seçimlər: əgər geri qaytarma səbəbi şəxsi zövqlərə əsaslanırsa (məsələn, yemək dadına görə bəyənilməyib, amma keyfiyyət standartlarına uyğundur).
- Əlaqə məlumatları:Müştəri dəstəyi xidməti ilə əlaqə saxlamaq üçün Alıcı aşağıdakı əlaqə məlumatlarını istifadə edir:
- Elektron poçt: notes@gmail.com
- Telefon: +994102601040
- Pul vəsaitlərinin qaytarılması siyasətində dəyişikliklər:Satıcı bu Siyasətə dəyişikliklər etmə hüququnu özündə saxlayır. Dəyişikliklər dərc edildikdən sonra qüvvəyə minir.
- Qüvvəyə minmə tarixi:Bu Pul Vəsaitlərinin Qaytarılması Siyasəti dərc edildiyi andan qüvvəyə minir.
Çatdırılma ünvanı
Bağlayın
Ünvan əlavə edin